Aurelija Slapšytė
Dizainas ir strateginis vystymas
Aurelija Slapšytė (g. 1996) baigė Nacionalinę M. K. Čiurlionio menų mokyklos dizaino specialybę, studijavo grafinį dizainą Vilniaus dailės akademijoje, stažavosi Ofenbacho dizaino mokykloje (HFG Offenbach, Vokietija). 2019 m. bakalauro darbas – tipografinis projektas „Nykstančios kopos“ buvo įvertintas Jaunojo dizainerio prizu, pelnė komunikacijos kategorijos papildomą prizą. 2020 m. Aurelija baigė „Atomic Garden School of Advertising“ prekės ženklo vadovo kursą. Šiais metais Aurelija pradėjo vizualiųjų komunikacijų dizaino magistro studijas VDA.
Aurelija yra dirbusi bei atlikusi dizaino praktikas skirtingose agentūrose. Šiuo metu kaip laisvai samdoma grafikos dizainerė kuria šriftus, leidinius, dirba prie vizualinio identiteto kūrimo tokiuose projektuose kaip šiuolaikinės muzikos festivalis „Druskomanija“ (2019/2020), eksperimentinės muzikos projektas „Kontaktas“ (2020).
Bakalauro studijose Aurelija pradėjo domėtis tipografika bei knygos menu. Prie LAPO prisijungė 2019 m., sukūrė paskaitų ciklo „Aktualu šiandien“ vizualinį identitetą ir atnaujino ilgametės LAPAS architektūros gidų serijos dizainą. 2020 m. vasarį pasirodė jos pirmoji leidykloje kurta knyga – „Neringa. Architektūros gidas“. Aurelija taip pat kūrė dizainą knygoms „Lietuvos architektai pasakoja apie sovietmetį: 1992 m. įrašai“, „Lietuva 2120“ ir „Didžiųjų Amerikos miestų mirtis ir gyvenimas“.
Nuo 2020 m. Aurelija taip pat dirba su leidyklos LAPAS identitetu bei strateginiu prekės ženklo vystymu.